23. november 2020

»Nihče od nas organizatorjev in strokovnih služb našega partnerja, Cankarjevega doma, ni imel nikakršnih izkušenj s spletnimi sejmi.«

Zdravko Kafol je opisal izzive pri organizaciji spletnega sejma in pomanjkanje izkušenj s tovrstnimi dogodki.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
29. november 2020

»Zato spletnega sejma ne vidi kot nadomestek živega, temveč bolj kot letošnji 'izhod v sili'.«

Miha Kovač meni, da spletna prodaja knjig ne more nadomestiti prodaje v živo in jo vidi bolj kot letošnji 'izhod v sili'.
23. november 2020

»Spletna prodaja postaja vse pomembnejša, ne more pa nadomestiti izpada prihodkov.«

Zdravko Kafol je opozoril na naraščajočo pomembnost spletne prodaje v knjižni branži in njeno omejeno sposobnost nadomestitve izpada prihodkov.